Hold nede ctrl tasten og trykk + / - Hold nede cmd tasten og trykk + / -
Arkivert
arrangement
-
Archived
show

AVLYST

Oslo-Filharmonien

ARKIVERT ARRANGEMENT / ARCHIVED SHOW

Kjøp gavekort

Oslo-Filharmoniens konserter til og med 14. juni er avlyst. https://ofo.no/no/aktuelt/uken...

Tirsdag 7. april ble det klart at det ikke kan avholdes kulturarrangementer i perioden frem til 15. juni.

Oslo-Filharmonien avlyser derfor alle konserter frem til sommeren 2020. Vår siste konsert før sommeren skulle etter planen spilles 14. juni.

Alle vil få sine billetter til disse konsertene refundert.

Slik blir billettene refundert

Kjøpte billetter refunderes på følgende måte: Abonnenter som fornyet sitt abonnement ved bruk av den tilsendte giroen i fjor vil få beløpet refundert til kontoen det ble betalt fra. Dette kan forventes gjort innen sommeren.
Billetter kjøpt på www.ticketmaster.no eller oslofilharmonien.tmtickets.no og betalt med kort (VISA, Master o.l.) refunderes tilbake til kortet som ble brukt ved kjøp innen 14 dager etter at arrangementet ble avlyst.
Billetter kjøpt på www.ticketmaster.no eller oslofilharmonien.tmtickets.no og betalt med VIPPS, Klarna og Paypal betales tilbake til konto som ble brukt ved kjøp innen 14 dager etter at arrangementet ble avlyst.
For billetter betalt med kort via telefon til Ticketmaster eller gavekort via Ticketmaster, trenger vi kontoopplysninger fra publikum for å kunne overføre penger. Fyll in kontaktskjema: https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360000715054 .
Hvis man har kjøpt billetter gjennom Oslo-Filharmoniens salgskontor, i Oslo Konserthus, lokal billettluke eller via et annet utsalgsted, må dette stedet kontaktes for refundering av billetter.
MERK AT OSLO KONSERTHUS' BILLETTLUKE VIL VÆRE STENGT INNTIL VIDERE! De kan allikevel nåes på epost til billetter [at] oslokonserthus.no.
Siste frist for å melde ønske om refusjon er 60 dager etter den enkelte konsert. NB! Serviceavgifter refunderes ikke.